loading...
پایگاه طرفداران گروه لوس ماتادورس
احسان بازدید : 38 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)


نتایج کامل را 18 نوامبر
استفانی و اچ اول شو به رینگ میان ومیگن ما هفته قبل از شو غایب بودیم و میخواهیم راجب کارهای مدیران شوها حرف بزنیم.رندی میاد و میگه کاری که انجام گرفته اینه که به بیگ شو یه تایتل شات داده شده اما حتی د شیلد هم برای کنترل کردن او در دخالتهاش کاری نمکینه.من اگه فیس کمپانی هستم فکر کنم حفمه که ازم حمایت بشه.استفانی میگه البته که ما ازت حمایت میکنیم.رندی میگه اما من تازه همین دیروز تونستم از اثر ضرب و شتمی که هفته قبل بهم وارد شد بهبودی حاصل کنم.در این موقع رندی با اچ فیس تو فیس شده و بر سرش داد میزنه و میگه من فیس کمپانی هستم مگه نه؟

اچ ناراحت به نظر میاد. ویکی و برد مادوکس برای توضیح دادن به رینگ میان و درمورد اتفاقات حرف میزنند که استفانی میگه گرفتم چی شده.این متن متعلق به وب طرفداران لوس ماتادورس است.حالا من مسابقاتی ترتیب میدم که هر کسی به سزای کارش در مقابل تصمیماتی که گرفته برسه.ویکی مقابل ای جی لی مبارزه میکنه و برد مادوکس هم با رندی اورتن.مسابقه هم الان شروع میشه با همین لباسهای اداری که تنتون هست

مادوکس نگران هست وعقب نشینی میکنه و کین میاد و میگه نترس بچه مسابقه نو دکیو هست

رندی اورتن مقابل برد مادوکس

رندی تمام عصبانیتش رو روی برد مادوکس خالی کرد و دست اخر با میکروفن تو سر مادوکس میزد که داور گفت بی خیال بابا تو برنده ای و رندی برنده مسابقه اعلام شد

بیگ ای لنگستون مقابل کرتیس اکسل

برا ی تایتل اینتر کانتر تال

اکسل با دریافت فینیشر قوی  از لنگستون کاور شد و تایتل رو به حریف واگذار کرد

قهرمان جدید اینترکانتر تال:بیگ ای لنگستون

در بک استیج دیواها در اتاق مسابقه نشستن روی صندلی رو دارند.

بیگ شو مقابل رایبک

بیگ شو با زدن کی او پانچ و ناک اوت کردن رایبک برنده شد.بعد از مسابقه رندی وارد رینگ شد و بیگ شو هم بهش اسپیر زد

د میز و کوفی مقایب رئال امریکنز

د میز با ترک  کردن رینگ مسابقه و تنها گذاشتن کوفی مقابل رئال امریکنز باعث شد تا سواگر با سابمیشن کوفی رو ادار به تسلیم کنه.

 در بک استیج ویکی خودش رو به مریضی زده و استفانی همراه دکترها میان و حالش رو چک میکنند و دکترها میگن این چیزیش نیست و استفانی میگه پس الان باید بره تو رینگ مسابقه بده

ویکی گوئرو مقابل ای جی

ای جی با اجرای سابمیشن بلک ویدوو تازه داشت بهش فشار می اورد که ویکی بلافاصله تاپ اوت داد.

در دفترکار هم اچ به دلف و سندو اجازه میده که امشب یه مسابقه مقابل هم داشته باشند

دلف زیگلر مقابل دمیان سندو

این مسابقه جالب و عجیبی بود که اولش رینگ پر از وسائل موسیقی بود که سندو امد با هاشون اهنگ زد و دلفم امد باهاش درگیر شد وبا زدن وسائل موسیقی به هم  سرانجام دلف با زدن گیتار به سر سندو و پین کردن حریف برنده مسابقه شد

در دفتر کار استفانی و اچ دارند حرف میزنند که رندی میاد و میگه من وارد رینگ میشم اما بازم حمایتی ازم نیستو  بیگ شو در مقابل رجز خونیم بهم اسپیر میزنه.این بود حماییتون.استفانی میگه حتما در موردش بعدا صحبت میکنیم اما نه الان.

جان سینا به رینگ میاد و میگه واکنش مردم نشون میده که واقعا چقدر تمایل نداشتن تامن از مصدومیت بهبودی حاصل کنم و برگردم.من این اواخر تصاویر مسابقه ام مقابل دلریو رو دیدم و مطمئن هستم در شهر خودم در سورویوار تایتل رو مقال دلریو حفظ خواهم کرد.دلریو میاد و یگه حرفای توباعث گریه میشه.خیلی مسخره هست که برای مظلوم نمایی هم دستت رو توی کاور پزشکی میزاری.سینا میگه مهم اینه که تو باید یک شنبه اماده باشی.دلریو میگه حتما مقابل پدر مادرت خردت میکنم.سینا با دلریو درگیر میشه و برای مبارزه در سورویوار هم دیگه رو سبک و سنگین میکنند

خاویر وودز(استار ان اکس تی)و ارتروت مقابل تر ی من باید(تری من باند خودشون رو به شکل کابوی دراوردن)

خاویر وودز با اجرای رول روی حریف تیمش رو پیروز کرد

در دفتر اچ استفانی و اچ به رندی میگن ما هر کاری بتونیم برای فیس موندن تو انجام میدیم.اما اینکه دشیلد بیان در سوریوار کمکت تضمینی نداره تو باید در ان مسابقه به خودت متکی باشی.رندی میگه من سعیم رو میکنم.

د شیلد و وایات فمیلی مقابل سی ام پانک-دنیل براین-رودزها و اوسوز

سی ام پانک با زدن جی تی اس به امبروز تیمش رو برنده کرد

بعد از مسابقه رئال امریکنز به فیسها حمله کردن که ری مستریو هم به کمک فیسها امد و پانک و دنیل  ری با زدن فینیشر روی هیلها درگیری رو به نفع خودشون تموم کردن.فیسها در کنارهم تو ی رینگ می ایستند تا شو روی انها تموم بشه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
روز شمار رسلنمیا 30 110 روز امروز 25.9.92
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 55
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 93
  • بازدید ماه : 383
  • بازدید سال : 1,045
  • بازدید کلی : 5,400
  • کدهای اختصاصی